dijous, 8 de gener de 2009

El discurs de la ministra Chacón a la Pasqua Militar. Contingut o imatge?

Video: Chacón apela a la austeridad del Ejército durante la crisis : Vídeos en ELPAÍS.com


Encara tenim molt a recórrer. El discurs de la ministra de defensa Carme Chacón va tenir menys espai informatiu que la seva indumentària i el seu pentinat. Feu la prova i veureu que la majoria de l’espai informatiu de la Pasqua Militar, als mitjans de comunicació, es va central en si la ministra de defensa portava un vestit de dona i de gala (amb comentaris a favor o en contra), però res o minsa informació sobre el contingut del seu discurs de 25 minuts de durada. Com això no es just, us he posat un fragment de la seva intervenció que recull el vídeo de El país, per si voleu escoltar-la.

2 comentaris:

  1. ¡Mujer, un blog y todo!

    Verás cuando se corra la voz, esto sí que es someterse a la crítica del pueblo.

    Está bien amueblado y decorado, en cuanto a los contenidos ya te iré comentando, a mí el discurso de la Ministra de Defensa no me motiva demasiado, pero he de reconocer que sonroja bastante el tratamiento que le han dado los medios a su traje chaqueta ( que era muy chulo y a la percha le caía muy bien).

    De todas formas, la de veces que nos hemos sonrojado con los medios de este país... no será la última.

    Un placer saludarte por aquí.

    A reveure companya.

    ResponElimina
  2. Gracías por tu blog-crítica. Espero poder mejorarlo y mantenerlo actualizado con diferentes contenidos. Y no es por ganas, pero el tiempo no me sobra, y a mí dormir poco me sienta fatal. Un saludo

    ResponElimina